sr en

Adidas osvaja Beograd kolosalnom kampanjom digitalnog označavanja koja promoviše njihove patike Spezial.

January 23, 2024

Skupština: Premium lokacija za maksimalan uticaj

Spektakularni DOOH "Skupština" je srce Beograda. Kao centralna znamenitost, privlači kakoturiste tako i lokalno stanovništvo. Postavljanjem svoje reklame na veliki digitalni bilbord,Adidas osigurava da kampanja Spezial bude primećena od strane ogromne publike. Samaveličina digitalnog panela garantuje visoku vidljivost, zbog čega se ne može propustiti.

Digitalni spektakl: privlačenje pažnje u užurbanom i dinamičnom životu

Digitalni DOOH "Skupština" nudi dinamičnu platformu u poređenju sa statičnima. Privlačne vizuele i animirana grafika mogu efikasnije skrenuti pažnju, ostavljajući trajan utisak na gledaoce. Ovaj format savršeno se slaže sa verovatnom ciljnom publikom Spezial linije - mladih, tehnološki svesnih ljubitelja patika koji cene hrabre estetike.

Prilagođavanje poruke Gradu

Beograd je grad bogat istorijom i kulturom, sa mladom i energijom pune duše. Adidas je iskoristio sposobnost digitalnog panela da prikaže Spezial liniju na način koji odzvanja ovim lokalnim identitetom. Zamislite kampanju koja spaja arhivske snimke Beograda sa pogledima na ovu kampanju, ističući Spezialovu povezanost sa baštinom i stilom.

Izgradnja hype-a i očekivanja

Kampanja na spektakularnom DOOH "Skupština" može stvoriti značajan žagor. S tim što ljudi snimaju fotografije i dele ih na društvenim mrežama, Adidas može organski proširiti domet kampanje. Žagor može izazvati interesovanje za Spezial liniju, skrećući pažnju pre nego što Spezial uopšte stigne na police prodavnica.

Pobednička formula za Spezial

Adidasov strateški izbor spektakularnog DOOH "Skupština" ukazuje na dobro planiranu kampanju. Ciljanjem na zonu sa velikim brojem ljudi i korišćenjem privlačnog formata, spremni su da stvore uzbuđenje za Spezial liniju u Beogradu. Bez obzira da li ste ljubitelj Spezial-a ili povremeni posmatrač, ova kampanja će vam skrenuti pažnju.